vineri, 7 octombrie 2016

Reclama sufletul comertului

Nu stiu cat ascultati voi radio-ul, dar noi, la munca, ii dam drumul in fiecare dimineata, fie pentru a mai auzi cate o stire, fie si numai ca zgomot de fundal. Preferat este Europa FM, pentru ca are muzica buna, atat veche cat si actuala, pentru toate gusturile, stiri si emisiuni interesante. Si cam atat ca l-am laudat destul :)


          Bun! Dar sa nu deviem de la subiectul "care este", si anume reclamele de la radio. Pana nu de mult, cea mai stresanta, si din reactia colegilor mei mi-am dat seama ca nu doar eu sunt de aceasta parere, era reclama la MPesa a celor de la Vodafone. Nu ma leg de "vorbaria" in sine, ci de melodia stresanta care apare pe fundal, acea voce care incepe sa se "hhhiiiiiiiii"-ue, cred ca se vrea a fi un mix la Lie Ciocarlie, insa la cum suna, nu bag mana in foc. Deci, faza asta imi face ciocanul sa-mi bata nicovala, ajungand pana la trompa lui Eustachio (uite ca mai retin ceva de la orele de biologie; cat o fi de corecta afirmatia mea, nu mai comentez). Imposibil sa nu o remarci, imposibil sa nu iti distraga atentia, oricat de concentrat ai fi la munca prestata.  
           Apoi mai erau si "obositii" aia de la Maximag, cu prezentarea lor care trebuie sa fie gata pana la 1, iar la un moment dar apare tipa cu solutia "Luati Maximag, pe mine tot timpul ma ajuta in lupta cu stresul si oboseala" (parca asa cumva suna) ... 
           Dar cea care le bate pe toate este cea de la Sanohepatic. Deci asta e maxima. Este in versuri si zici ca e canta Branciu sau Iantu cu band-ul lor. Imposibil sa nu ti se intipareasca in minte; zice cam asa
"Lasa-ma sa-ti spun acum un secret miraculos/ Lasa-ma sa-ti spun acum despre ceva foarte serios/ Despre un produs cum nu s-a mai inventat/ Despre cel mai bun prieten pentru tine si ficat/ Sanohepatic iti tine ficatul sanatos/ Sanohepatic e bun la digestie cand mananci copios!" 
            Si lista reclamelor enervante ar putea continua dar nu mai am nervi pentru ele ...