luni, 19 septembrie 2016

Anul schimbarilor

Dand o geana pe minunatul meu blog :) am observat ca a cam trecut ceva vreme de la ultima istorioara, asa ca m-am gandit sa vin cu ceva actual.
 

Multe s-au mai intamplat in perioada asta ... am schimbat job-ul, am "dat" functia de asistent director pe cea de manager de marketing, insa cel mai important este ca am deslusit misterul, am aflat ce ne-a pregatit barza ... un baietel! Un baietel pe care il asteptam cu atata nerabdare si pe care il vom cunoaste undeva pe la sfarsitul lunii ianuarie.

Am inceput deja, impreuna cu sotul meu, sa cautam idei de amenajare a camerei micutului, cum sa fie patutul, mobila, ce culori sa asortam. De mare ajutor in chestia asta mi-a fost un articol distribuit pe facebook de unul dintre colegii mei despre amenajarea camerei copilului ;). As putea sa-i transmit un multumesc pe aceasta cale.

Insa la ce nu ne-am putut hotara pana acum este numele pe care il va purta micutul nostru si asta pentru ca nu putem cadea la un acord. Ce isi doreste el nu imi place mie si invers.
Mi-ar placea sa poarte si un nume de sfant, dar si un nume "puternic", cu rezonanta...pana acum pe lista mea sunt: Cezar, Victor, Andrei, Daniel, Gabriel, chiar si Horatiu. De fiecare data cand imi vine in minte cate un nume dau fuga la "fratele" google si caut semnificatia numelui respectiv.

Sper sa nu patesc si eu ca si una dintre cunostinte, in drum spre spital sa ma gandesc ce nume va purta copilul meu.