vineri, 7 septembrie 2018

Experienta mea cu produsele Oriflame

Pentru ca tot sunt mai libera, adica pruncul doarme si eu pot sa lucrez linistita, vreau sa va impartasesc experienta mea cu produsele Oriflame.

Se stie ca am inceput aceasta colaborare din dorinta de a avea un venit in plus, dat fiind faptul ca stau acasa si am grija de cel mic. Bineinteles ca pentru a putea face aceasta afacere, am inceput sa testez produsele, pentru ca nu pot recomanda ceva ce nu folosesc!

Prima experienta a fost cu gelurile de dus ... 


Dupa cum se poate se poate observa, l-am ales pe cel cu aroma de pepene galben si apa de cocos (gol deja :D), si unul cu miros floral. Pot spune ca m-au cucerit de la prima utilizare, pe langa faptul ca nu usuca pielea, mirosul persista mai mult fata de alte produse concurente.

A urmat apoi samponul antimatreata. Mai bine de jumatate de an m-am luptat cu matreata si nu reuseam sa scap de ea. Am folosit numeroase sampoane dar fara niciun rezultat. Acum, matreata e de domeniul trecului! 

Un alt produs minunat, este deodorantul crema din gama Activelle pe care l-am achizitionat la recomandarea unei cliente. Erau peste 30 de grade afara dar deodorantul meu si-a facut treaba. Era o zi de sambata cand l-am folosit prima oara si trebuia sa particip si la un botez.

Tot la acel eveniment am folosit si rujul lichid cu finisare mata Giordani Gold Iconic Elixir FPS 15, nuanta Coral Hibiscus. Nu am studiat sa vad cat rezista pe buze, insa eu l-am aplicat in jurul orei 13.00, am mancat, am baut si dimineata la ora 8.30, inca mai aveam ruj pe buze, drept e ca nu la fel de intens, dar aveam. Aaa, si inca ceva, se matifiaza repede. 

Bijuteriile m-au salvat, de asemenea. Pentru ca a trebuit sa port o tinuta eleganta, am ales colierul Sparq Chain si pentru ca nu am gasit si bratara din aceeasi colectie, am ales bratara Botanica Chain. 


Cam asta a fost pana aici! Promit sa va tin la curent si cu celelalte produse pe care urmeaza sa le testez!