duminică, 18 noiembrie 2018

Goana dupa cadouri in ”febra” Sarbatorilor

Am mers de dimineata intr-un super market pentru ceva cumparaturi, iar la iesire observ ca magazinul deja a pregatit revista cu ofertele pentru Sarbatorile de Craciun. Recunosc ca am ramas cateva clipe pe ganduri, apoi mi-am dat seama ca ne mai desparte doar o luna si ceva pana la Craciun. Wow! Cand a trecut timpul asta, frate, ca parca nu de mult a trecut Iepurasul? ...

Parca am inceput sa intru putin in panica, avand in vedere ca se apropie luna cadourilor si am de onorat persoanele dragi din jurul meu. Apoi am realizat ca nu am de ce sa ma stresez. Tot ce trebuie sa fac este lista de nume, sa ma asez frumos in fata laptopului si sa intru in contul meu de client Oriflame, unde gasesc oferte de cadouri pentru fiecare. Astfel economisesc bani, deoarece Oriflame isi recompenseaza clientii prin reduceri la comenzile plasate, economisesc timp pretios pe care il petrec cu familia si mai mult, renunt la nervii pe care mi i-as putea face din cauza ca, fie nu gasesc ce-mi place, fie nu gasesc loc de parcare, ca doar asa se intampla in marile orase.

Astfel nu mai e nevoie sa pierd timp alergand prin magazine pentru a alege cadoul perfect si stand la cozi interminabile, ca doar toata lumea intra in ”febra” sarbatorilor.