marți, 21 iunie 2016

Dupa 10 ani

Nu pot sa cred cat de repede a trecut timpul si m-am trezit la intalnirea de 10 ani de la absolvirea liceului. Dar parca nu aveam nicio stare mai aparte, pana in dimineata intalnirii cand parca ma lua asa, cu niste goluri in stomac. 


Ne-am dat intalnire, colegii, in fata liceului. Pe cativa chiar nu ii vazusem de cand am dat Bac-ul. Si pentru unii parca nu a trecut timpul de loc.

A venit si timpul sa urcam in sala de clasa. La intrare ne asteptau elevii dnei diriginte cu flori, ne-au cantat multi ani traiasca ... frumos. M-am intristat putin cand am intrat in clasa pentru ca nu mai era asa cum o lasasem noi, dar era si normal, trecusera 10 ani. Numai mai erau bancile de cate 4 persoane, ci de 2, nu mai erau florile, tabla de pe perete nu mai avea formulele de la integrale pe ea si plus de asta am fost prezenti doar 15 din 31 de elevi cati am fost noi. A fost emotionant momentul cand m-am asezat in banca. Asa o senzatia ciudata ma incerca si brusc au inceput sa mi se deruleze prin minte intamplari din timpul anilor de liceu.


Dar si mai emotionant a fost momentul in care dna diriginta a inceput sa strige catalogul, iar noi am raspuns din nou "Prezent!" si am fost rugati sa spunem cateva cuvinte despre noi.

Asa am aflat ce au mai facut colegii mei in ultimii 10 ani. Unii dintre ei au predat matematica chiar la liceul nostru, cativa sunt pe la multinationale, altii au lucrat in presa sau au devenit contabili. 

Dupa aproximativ o ora de taclale am mers in sala de protocol. Aici ne-am revazut o parte din profesori. Peste unii chiar au trecut anii, chiar erau schimbati, altii erau deja la pensie si au venit special pentru intalnirea noastra. 

Am totusi un regret. Faptul ca nu am reusit sa ii spun profului de istorie ca datorita dumnealui am urmat cursurile Facultatii de Litere Istorie si Teologie, specializarea Istorie. Eram in clasa in XII, imi sustineam referatul in fata clasei, iar la final proful imi zice: "Domnisoara, dumneata ai stofa de profesor, te-ai gandit unde vrei sa mergi mai departe?" Dar, uite, ca inca nu am ajuns in invatamant, desi imi place. Dar cine stie ce surpize ne mai pregateste viitorul. 

Apoi, seara, a urmat party-ul. Dar si aici am fost prezenti doar 2 clase, cele de mate-info si o colega ratacita de la engleza :). Am dansat, am mancat, am baut si uite asa ne-am intins pana dimineata la ora 4:00 cand ne-au dat aia afara din restaurant ... si pe o ploaie torentiala!