vineri, 25 noiembrie 2016

"Numa siropisme" pe Facebook-ul asta

Nici nu stiu de unde si cu ce sa incep ... cert e ca Facebook-ul s-a umplut de siropisme. Plin de pagini din astea "da corason", cu citate care mai de care mai lacrimogene si mai pline de patima. Am cautat, de curiozitate, sa vad cate aprecieri are o astfel de pagina: 1.958.038 si aproape 100 din cei 472 de prieteni ai mei apreciaza asta.


Mai tare ma dispera faptul ca acestea chiar prind bine printre facebook-isti, si se distribuie de numa, incat cu greu mai pot sa le ignor cand imi apar printre postari. Pentru mine astea = cerseala de like-uri. Fratele meu, sora mea, chiar credeti ca intereseaza pe cineva probleme voastre, ca ati avut nu stiu cati prieteni dar cand ati dat de greu v-au parasit toti etc. Cum se zice, ai probleme, fa-le fata, rezolva-le, nu le pune pe facebook. Mai bine ti-ai bine dispune prietenii cu un banc, un filmulet hazliu, ceva de genul, fa-l sa zambeasca si asa viata e o curva care ne fute pe toti (na, inca un siropism). E drept ca pe profilul lui fiecare distribuie ce vrea ... nu iti place? Blocheaza-l! Dar totusi, hai sa o lasam mai moale ... 

Este ziua sotului/ sotiei. Nu ii poti transmite scurt si la obiect traditionalul "La multi ani" si un "Te iubesc" strecurat pe acolo, pana nu te intorci la inceputul relatiei voastre, povestesti cum v-ati cunoscut, prin cate ati trecut impreuna, cat de minunata este viata cand te trezesti alaturi de fiinta iubita si bineinteles pana nu dai definitii kilometrice ale iubirii. La fel este si in cazul in care iti feliciti parintii; sincere multumiri ca te-au facut, te-au crescut, te-au hranit si toate cele. Inteleg ca ii iubesti si asa este si normal sa fie, dar nu crezi ca e prea mult? ...

Copiii reprezinta totul pentru parinti, sunt de acord si acum vorbesc din punctul de vedere al unui viitor parinte. Dar sa postezi aproape zilnic mesaje catre copilul tau care mai este si mic, nu are facebook si nici nu intelege prea multe, mi se pare aiurea. Mai bine ti-ai dedica acel timp lui. 
Deja incepe sa imi fie groaza sa mai deschid facebook-ul sa vad ce mai posteaza pretenasii mei. 

Astfel, daca iti plac "dulcegaraiele", iti recomand viata in online pe Facebook.